Blanita cu pomponi

R_FILE453

Foarte usor de purtat,aparent prea calduroasa si totusi e numai buna pentru serile de primavara.
Blanita cu pomponi ! Am iubit-o dinainte sa o port,iar acum e printre preferatele mele.Desi ai tinde
sa crezi ca e mult prea calduroasa pentru timpul de acum te asigur ca gresesti.Nu e genul acela de blana suuuper pufoasa pe care ai putea sa o porti doar cand afara sunt grade cu minus,blana e foarte moale, foarte confortabila si usoara cand o porti.Unde mai pui ca nu e cu par lung si des
astfel incat sa iti adauge vizual cateva kilograme pe care nu le vrei cu siguranta. Trebuie sa o ai !
Eu am ales sa o port cu o pereche de pantaloni dintr-o stofa subtire,camasa alba si sandale negre.Bratara am ales-o in culori pale si desi as fi vrut la inceput ceva metalic s-au potrivit mult mai bine nuantele pudrate,primavaratice.

Nu ne-am propus,dar pozele s-au nimerit in amurg ,iar pentru noi doua a fost tare captivant. Incercam sa prindem si in poze cate ceva din amurg,dar numai in cateva am reusit,era mult mai usor pentru noi sa il privim amuzate si captivate in acelasi timp,asa ca am ramas cu el in amintiri,dar mai putin in poze.

R_FILE110

R_FILE454

R_FILE514

R_FILE526

R_FILE527

R_FILE533

R_FILE534

R_FILE548

R_FILE550

R_FILE551

R_FILE104

R_FILE106

Blanita cu pomponi-Aici

Camasa-H&M

Pantaloni-Aici

Sandale-New Look

Bratara-Aici

Sa fiti cele mai frumoase.

Cu drag,Larisa

Leave a Reply

