Pernutele ChicCitta

IMG_2116

Despre minunatiile acestea de pernute as putea sa scriu foldere intregi si tot ar fi un subiect inepuizabil.Cand m-a contactat doamna Carmen pentru aceasta colaborare si am vazut ce lucruri minunate ies din mainile ei iscusite stiam ca vor fi niste poze de o frumusete aparte.Ce-i drept nu ar fi aratat nici pe departe atat de frumoase daca nu ar fi fost Brissia care sa completeze pur si simplu pernele.

ChicCitta,acesta este numele pagini de unde se pot comanda aceste pernute si fiecare este facuta unicat si pastreaza esenta a ceea ce isi doreste si a ceea ce este cel caruia ii va fi menita perna.

Brissi si cu mine,ne-am distrat de minune la poze,am pus-o pe Lizuca in buzunarul creat pentru ati pastra cartea,ne-am batut cu ele,le-am strans in brate  si nu ne-am mai putut opri din pozat.Asta e efectul lor,pur si simplu sunt atat de “iubibile” incat nu ne puteam stapani si ajungeam mereu sa “ne luam” intr-un fel sau altul de una dintre perne.Si totusi cine spune ca trebuie sa ai o varsta anume pentru ele? O poti face cadou celei mai bune prietene impreuna cu o cartea buna si ciocolata preferata adapostite in buzunar sau pur si simplu i-o oferi mamei cu muuuuulte flori primavaratice indesate in locul pentru carti.

IMG_2119

IMG_2120

IMG_2122

IMG_2123

IMG_2131

IMG_2132

IMG_2156

IMG_2159

IMG_2161

IMG_2168

IMG_2174

IMG_2185

IMG_2190

IMG_2196

IMG_2197

Am purtat:

Blugi-Zara

Crop top-Aici si Aici

Pernele se pot face la comanda pe pagina de blog ChicCitta

Cu drag,

Larisa

Leave a Reply

