Salopeta alba si clutch-ul auriu

IMG_2107

Alb-negru cu detalii aurii si buze de un roz fucsia.DA !! Asta chiar a fost pe gustul meu. E ciudat cum uneori imi plac mai mult tinutele minimal cu anumite detalii,iar alteori as purta primavara intr-o tinuta intreaga.Azi a primat tinuta minimal,chiar nu are ce sa nu iti placa la o tinuta de genul.

Am ales o salopeta alba fara maneci si lunga pana in pamant.Era foarte sexy chiar si asa fara sacoul negru pentru ca avea un decolteu adanc.Nu aveam cum sa nu aleg un cluth metalic ca sa accesorizez tinuta.NU stiu daca doar eu sunt innebunita dupa accesoriile metalice sau sunteti si voi.Sunt foarte “catchy” si as spune ca destul de versatile.Le poti purta atat la tinute elegante cat si la cele lejere ,de zi.Buzele am ales sa mi le fac un roz fucsia,desi ar fi mers si un maro-cappucino sau o culoare mai inchisa,insa am ales fucsia de data asta.

Asa am ales sa fac o tinuta care se preteaza la anumite evenimente,dar sa raman intr-o zona mai simpla,un fel de “less is more”.Orice ai alege sa porti trebuie sa te simti bine in pielea ta si sa te iubesti pe tine inaintea oricui,iar lumea te va vedea exact asa cum esti tu, MINUNATA, orice ai alege sa porti.

IMG_2070

IMG_2071 IMG_2072

IMG_2077 IMG_2079

IMG_2082 IMG_2080

IMG_2109 IMG_2113 IMG_2106 IMG_2108

Salopeta-Aici

Sacou-Camaieu

Sandale-Stradivarius

Clutch-H&M

Cu drag,

Larisa

Leave a Reply

